Jak na Facebook kampaň, která vytvoří 348 objednávek za 8 dní

Před několika týdny  jsem zásadně změnil způsob uvažování nad Facebook (výkonnostní) reklamou. Klasický vztah mezi klientem (zadavatelem) a markeťákem popř.agenturou byl takový, že klient přijde s produktem, zaplatí kampaň a čeká na výsledky. Pokud je markeťák (a produkt) kvalitní, dostaví se výsledek a klientovi se nejen zaplatí kampaň, ale navíc něco utrží i na zisku za prodané zboží. Celkem logický model, nicméně má jednu zásadní nevýhodu. Veškeré riziko nese klient! Jde za ním veškerý zisk, ale i ztráta. Bohužel moře českých online markerérů je plné piraní, které svou práci nedělají dobře a výsledky kampaní bývají často záporné! To poškozuje nejen klienta, který kampaň zaplatil, ale i celý trh s online marketingem, jelikož značná část klientů na online marketing jednoduše zanevře.

Když mě před pár dny navštívila známá, která neměla peníze na propagaci, ale měla produkt, kterému jsem věřil, rozhodl jsem se změnit zaběhnuté koleje. Jelikož své práci věřím, vzal jsem finanční riziko za kampaň na sebe (kompenzované větší marží, kterou jsem měl z prodeje) a investoval do ní pouze vlastní prostředky. Tato forma spolupráce se nám oběma vyplatila a hodlám s ní pokračovat i s ostatními potenciálními klienty!

Detailní postup kampaně na Diář pro radost jsem publikovat na portále Newsfeed.cz. Dobrých výsledků jsem dosáhl především díky nástroji Adespresso, který posunul úroveň kampaně na jinou dimenzi. Jelikož jsem kampaň financoval ze svého, mohu zde odhalit i přesná čísla. V tabulkách níže naleznete celkový výkon kampaně a výkon rozdělen dle štítků. Každý štítek obsahoval několik kampaní a desítky inzerátů (zdroj: AdEspresso).

Celkovy_vykon_Facebook_kmapne

 

Vykon_dle_stitku

Pokud vyrábíte produkt stejné kvality jako je Diář pro radost a hledáte možnosti, jak ho rozšířit dále mezi zákazníky, dejte mi vědět a třeba nalezneme společnou cestu.

Michal

 

Comments

comments

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *