Popis:
Každý rok nám v ČR vznikají tisíce nových eshopů. Na tak malém trhu je stále těžší se odlišit. Nákupní asistent prostřednictvím Messengera může být jedním ze způsobů. Není žádným tajemstvím, že Facebook zvýhodňuje reklamy směřované do Messengera a odměňuje je nižším CPC. Díky tomuto zvýhodnění získáváte nástroj, na akvizici levnější, ale hlavně relevantnější návštěvnosti.

Nákupní asistent je i ideálním nástrojem na segmentaci návštěvníků vašeho internetového obchodu. Zábavnou formou získáte uřivatelské preference, na základě kterých můžete v budoucnu posílat personalizovaný broadcasting (alternativa k hromadnému mailingu).

Použití: při výběru zboží v eshopu,

Odkaz pro vyzkoušení sekvencehttps://m.me/jaknamarketing?ref=nakupniAsistent

Obrázek/video:

Náhled Flow:

Spouštěcí sekvence: