M nyní nabízí automatické překlady
M je inteligentní pomocník (Siri u Apple, Cortana u Microsoft apod.), který vám na základě umělé inteligence umí navrhnout, co byste tak zrovna chtěli udělat. Nově pokud zjistí, že vám někdo píše v cizím jazyce, tak vám okamžitě navrhne automatický překlad.
Přes 300 000 aktivních botů
Není žádným tajemstvím, že Messenger marketing bude jedním z buzzwordů tohoto roku. Dle statisktik, které Facebook na konverenci uvedl, beží na platfromě Messengeru přes 300 000 aktivních botů, kteří si měsíčně vymění se zákazníky více než 8 miliard zpráv.
Rozšířená realita (AR reality) v Messengeru
Další novinkou, která byla představena na konferenci je rozšířená realita přímo v Messengeru. Tato funkce je v testovacím provozu a je uvolněna pouze pro pár velkých brandů. Díky na výsledek jejich práce se můžete podívat (stačí otevřít link v Messengeru)
Rozšířená realita dává marketérům nové možnosti, jak seznámit potenciálního zákazníka se svými produkty a jak si je virtuálně vyzkoušet na “vlastní kůži”. Největší výhodou je jednoduchost. Věřím, že během pár let se tato realita stane nezbytným komunikačním médiem většiny velkých fashion značek.
Další rozšíření NLP (Natural Language Processing)
NLP neboli zpracování lidského jazyka do podoby, které rozumí stroje (chatboti). Facebook se neustále snaží vylepšovat a více zpřístupňovat tento soubor funkcí. Na konferenci Facebook představil vestavěný modul, který dává vývojářum přístup k základnímu modulu, který obsahuje 12 entit a 21 jazyků. Jak rozpoznávání funguje? Uživatel napíše větu, ze které platforma rozpozná základní entity např. čas, místo apod. a následně k nim přiřadí hodnoty, které uloží do proměnných. S těmi již umé stroje a chatboti pracovat. Postup je naznačen na obrázku.