Ukázka Messenger marketingu v praxi #7: Pokročilé poptávkové formuláře

Popis:
Doba nudných webových formulářů je pomalu u konce. Dnešní uživatele internetu již nebaví vyplňovat nějaký nudný šedivý form. Dokonce ani při cílení reklamy a sběru kontaktů přes web nejsou formuláře to co bývaly (více v této případovce).  Dejte lidem něco nového a zvyšte svůj konverzní poměr. Sbírejte poptávky prostřednictvím Messengera.

V dnešním návodů vám ukážu, jak vytvořit sofistikovaný poptávkový formulář resp. sekvenci otázek s cílem sesbírat informace k odeslání poptávky. Když říkám sofistikovaný, tak myslím sofistikovaný. Formulář v mém podání umí:

  1. Před samotnou otázkou, kterou položí chatbot uživateli, ověříme, zda již odpověď nemáme. Proč se na jednu věc ptát dvakrát.
  2.  Pokud uživatel sekvenci nedokončí, tak mu po nějaké době zašleme follow up zprávu, aby formulář dokončil.

Použití: při sběru poptávek, při prodeji prostřednictvím Messengera

Obrázek/video: