Popis:
Doba nudných webových formulářů je pomalu u konce. Dnešní uživatele internetu již nebaví vyplňovat nějaký nudný šedivý form. Dokonce ani při cílení reklamy a sběru kontaktů přes web nejsou formuláře to co bývaly (více v této případovce). Dejte lidem něco nového a zvyšte svůj konverzní poměr. Sbírejte poptávky prostřednictvím Messengera.
V dnešním návodů vám ukážu, jak vytvořit sofistikovaný poptávkový formulář resp. sekvenci otázek s cílem sesbírat informace k odeslání poptávky. Když říkám sofistikovaný, tak myslím sofistikovaný. Formulář v mém podání umí:
- Před samotnou otázkou, kterou položí chatbot uživateli, ověříme, zda již odpověď nemáme. Proč se na jednu věc ptát dvakrát.
- Pokud uživatel sekvenci nedokončí, tak mu po nějaké době zašleme follow up zprávu, aby formulář dokončil.
Použití: při sběru poptávek, při prodeji prostřednictvím Messengera
Obrázek/video: