
Školení: Začínáme se stavbou Messenger bota
Dosáhněte stabilního růstu díky budování vztahu s vašimi zákazníky prostřednictvím Facebook Messengeru.
Místo a čas konání: školení již proběhlo. V případě zájmu mě kontaktujte na info@meziweby.cz
Začněte s Messenger marketingem dřív, než to udělá vaše konkurence!
Messenger marketing je cesta ke stabilnímu růstu firmy nebo podnikání. Budování vztahu s potenciálním a stávajícím zákazníkem vždy bylo, je a bude nejefektivnějším marketingem.
Co se na školení naučíte?
MODUL 1 – Tvorba botů obecně – TEORIE
Zjistíte proč boty ve svém businessu využívat a jakými pravidly se při jejich tvorbě řídit. Ukážeme si, jaké nástroje lze při stavbě bota použít a projdeme si všechny fáze tvorby (návrh, realizace a testování). Probereme výhody oproti mailingu a dopad na GDPR.
MODUL 2 – Praktické ukázky botů – PŘÍKLADY
Ukážeme si několik případů, jak lze boty využít (generování leadů, customer care, nákupní asistent a jeho použití v offline světě). Naučíme se principy, které vám pomohou při úspěšném návrhu a stavbě bota (objektová a sekvenční tvorba, A/B testování apod.).
MODUL 3 – Tvorba bota v Manychat – PRAXE
V tomto modulu si bota krok po kroku vytvoříme. Propojíme ho se stránkou a otestujeme. Ukážeme si, na co si dát při tvorbě pozor a na co nezapomenout. Každý účastník bude schopen po absolvování školení tvorby vlastního bota.

Otestujte chatbota Alberta a získejte slevu 500 Kč na školení
Před nedávnem jsem spustil vzdělávacího chatbota Alberta, který je stále ve fázi testování. Chci znát váš názor, proto bych byl moc rád, kdybyste mi ho pomohli otestovat. Jako poděkování vám Albert zašle slevový kód na 500 Kč – právě na kolení chatbotů. Testujte na tomto odkazu.
ManyChat návod #15: Které zprávy je nutné od 15.1.2020 tagovat
Od 15.1.2020 se nám kompletně změní pravidla hry a Messenger se začně chovat naprosto odlišně resp. jeho API. Do 15.1.2020 bylo možní mimo 24 hodinové okno posílat zprávy nekomerčního charakteru (byl nutný souhlas více v tomto článku). Video:...
ManyChat návod #13: Jak rozesílat multi kanálový broadcasting
Messenger marketing se před pár měsíci změnil na Chat marketing. Nyní můžete krom klasických zpráv do Messengeru rozesílat i emaily a SMS (v ČR očekáváme v roce 2020). V dnešním návodu vám ukážu, jak rozesílat broadcast skrze všechny zmínění kanály a s nimi pracovat....
ManyChat návod #12: Jak poslat flow přímo z LiveChatu a vrátit uživatele do automatické komunikace
Každému, kdo aktivně využívá Messenger marketing se jistě stalo, že uživatel neklikl na požadované tlačítko, ale napsal odpověď ručně. Tím vypadl z předpřipraveného flow a celé snažení s tvorbou Messenger funnelu padlo vniveč. ManyChat o tomto problému ví a tak přišel...