3 kroky pro úspěšný Facebook marketing cestovní kanceláře

3 kroky pro úspěšný Facebook marketing cestovní kanceláře

Období dovolených je za dveřmi a většina cestovních kanceláří se začíná připravovat na letní sezonu. Bohužel stále ještě  velké množství malých a středních cestovek bere Facebook a mnohdy i celý online marketing jako doplňkový kanál. V článku si ukážeme, proč a jak by...
Demografie českého Instagramu – na koho lze cílit reklamu

Demografie českého Instagramu – na koho lze cílit reklamu

Ještě před pár týdny jsme si nemohli být jisti ani přesným počtem uživatelů na českém Instagramu, ale nedávný příchod Instagram Ads všechno změnil. Nejen, že jsme dostali do ruky nový reklamní formát, ale na základě dat, které nám  Power Editor (nástroj pomocí kterého...
Jak nahrát existující video na Instagram

Jak nahrát existující video na Instagram

Již několikrát jsem se setkal s dotazem, zda je možné nahrát na Instagram videa, která byla natočena dříve např. pro reklamní účely. Odpověď zní ANO a v tomto článku vám ukáži jak na to. Proč používat na Instagramu videa Jak již bylo řečeno dříve. Instagram je...